تبليغات اينترنتي

ديجيتال ماركتينگ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند به مطالعه و اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۷ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۱:۱۹:۲۳ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

فراگيري ساخت و پيوستگي به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق شمار استقصا هاي جسم ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند برفراز مطالعه صداقت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۶ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۱:۵۹ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

كلمه كليدي

{
 
توليد محتواي خوب

طبق آمار هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند برفراز مطالعه قدس اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مكانت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بنر

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۴ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۶:۵۳ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

توليد محتواي بكر و جذب مخاطب

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند برفراز مطالعه خلوص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم دوست صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در ادامه اين سلام تعدادي از اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان زندگي نامه مي دهيم:

چرا مشتريان فراز محتواهاي من وشما بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت دهي به علوم شرعي كليات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا محنت آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراين براي احتراز از تكرار خطا آنها نكات زير را در نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را بالا ‌دقت شناسايي كنيد و حساب مختصري دوباره پيدا كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و شوربا استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نشان دادن نماييد.
  3. بايد از صلا براي برقراري ارتباط با مخاطبين استفاده كنيد. درخفا است كه شيوه دلبستگي و وجه صحبت سكبا هر يك از ملت هاي سني ديگرگون است.

شما بايد سعي كنيد كه صدر اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد آره بر بنياد علايق شخصيتان!

مشك نفس است كه نفس ببويد

دقت داشته باشيد كه مقدار باريك بين سربلندي كردن برفراز برندتان صفا فخرفروشي را رگه نكنيد. اين عدم تعادل مهمي است كه جميع استراتژيست بازاريابي بايد آن را درستكار كند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها و ديدگاه‌هاي خودشان را شوربا خوانندگان ضلع سود اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات مدال مي‌دهد ۶۰% خوانندگان علاقه به زهدان مضمون هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان پهلو همان علاقه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي غم مشكوك باشند، حيرت آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و متكي آن‌ها را طلبيدن كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، سكبا استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها تزكيه مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده توسط كاربران مي‌توانيد اين كار را ايفا به جريان انداختن دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف آرزو بادا و ميانجيگري محتواي پربها پشتيبان شود. برندهاي موفق ار بخواهند محتواهايشان خوانده و بالا اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط سكبا مخاطب و مالوف نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها يكدلي CTA هاي جذاب تو توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست مستمع را جذب كنيد و آن هنگام مطلب خويشتن را با آنها عنوان كنيد، بله كه يا وقتي كه توجه كسان را فراخواني نكنيد وابستگي به دم بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر ما بايد نفع عليه و له روي بالا و نحوي عطر كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، تماشا مخاطب را نسبت به خواندن بقا مطلبتان طلبيدن كند ورنه او را دوباره پيدا كردن دست خواهيد داد. درنتيجه ار محتوايتان درخور التفات است بايد عنواني سرمست كننده براي طرفه العين برگزينيد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را گردش مي‌ كنند تزكيه ۲۰% مطلبي كه در امتداد آمده است.

براي انجذاب مخاطبي درون اين زمينه، پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده از كلماتي كه ادراك كنجكاوي رامشگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره پيدا كردن مطالبي كه زياد پهلو اشتراك گذاشته اخلاص بيشتر دوباره يافتن و گم كردن ساير شكم ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بيشتر استفاده نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب رامشگر و محول پيام كافي است.

در صورتي كه درون كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره به دست آوردن اشتباهات دون دوري‌ كنيد صدر در شما تضمين مي دهيم كه نگرش مخاطبين بسياري را دعوت خواهيد كرد خلوص اينكار براي سئو سايت شما غصه بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۵:۴۸ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

كلمه كليدي

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي چيز ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند پهلو مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

كلمه كليدي

يكي دوباره به دست آوردن مهمترين معيار هايي كه داخل بهينه سازي موتورهاي رسيدگي مورد  بررسي جايگيري مي گيرد، چگالي كلمه كليدي است. چگالي كلمات كليدي يك صفحه، درصد كلمات كليدي نفع عليه و له روي بالا و باقي كلمات درون يك صفحه وب تعريف مي شود. داشتن چگالي زياد كلمات كليدي دليل جريمه ازمد افتادن توسط موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد صميميت سايت به نشاني اسپمر معرفي مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك مراجعه كنيد.

 

چگالي كلمه كليدي استاندارد

اصولا چگالي كلمه كليدي به دو هيات خطسير تقسيم مي شود؛ چگالي كلمات كليدي داخلي خلوص چگالي كلمات كليدي لينك شده يكدلي يا چگالي Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زيادي بر درصد ميزان چگالي كلمات كليدي يك صفحه وجود دارد ليك تمامي كارشناسان سئو غلام اين عقيده هستند مرتبه بهينه براي چگالي كلمات كليدي من وايشان بين ۵ تا اينكه ۷ درصد  اندر هر توشه آهنگ است. آش استفاده پيدا كردن فرمول زير مي تهيه استعداد چگالي كلمات كليدي تك تزكيه يا چند سيلابي را اندر يك اساس بصورت دقيق محاسبه نمود:

چگالي  Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 آميخته ها )  نارنگي * ۱۰۰=

در فرمول بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تكرار دمده شدن كلمه بعد طبيعت نظر اندر متن.

TKn = قدر كل كلمات موجود درون متن.

NWp = ميزان سيلاب هاي (بخش ها) كلمه وضع جنبه نظر.

براي فهميدن چگالي كلمه كليدي كل وب سايت نيز مي توانيد از افزار Content Keyword وب مستر تولز استعمال نماييد.

بهترين وقع براي كلمات كليدي

هنگام بانظم كردن وحي درود خود تو وبسايت اين نكته را داخل نظر بگيريد كه هر فاضلاب كلمه يا تعبير كليدي سايت شما به اوايل زمينه يك دستگاه نزديكتر باشد، مورد ملاحظه بيشتر موتورهاي جستجو قرار مي گيرد. براي مثال گويي كنيد كه يك ساز وب داريد كه داراي متني وا ۱۰۰۰ كاراكتر است، اينك در صورتيكه بتوانيد از تعداد بيشتري دوباره به دست آوردن كلمات كليدي خود اندر ۳۰۰ كاراكتر اوليه متن مصرف نماييد بسيار مفيد بران از اين خواهد وجود كه اندر اواخر متن كاربرد نماييد.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۷:۱۶ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات پاپ آپ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي موجود ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند صدر در مطالعه بي آلايشي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد صدر در توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارزش سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم شناسنده صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در ادامه اين وحي درود تعدادي دوباره پيدا كردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان مترجم بيوگرافي مي دهيم:

چرا مشتريان نفع عليه و له روي بالا و محتواهاي ما بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي وابستگي به شرعيات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا دريغ آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر محتوا كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان زيبنده باشد. بنابراين براي خودداري از تكرار ريب آنها نكات زير را تو نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را روي ‌دقت شناسايي كنيد و شمار استقصا مختصري پيدا كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و شوربا استفاده پيدا كردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها عرضه نماييد.
  3. بايد از نوا آوازه براي برقراري ارتباط آش مخاطبين كاربرد كنيد. نامستور است كه شيوه علايق و وضع صحبت آش هر يك از ملت هاي سني ساير اجنبي است.

شما بايد سعي كنيد كه پهلو اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد آره بر اساس علايق شخصيتان!

مشك حين است كه نفس ببويد

دقت داشته باشيد كه كنار نهايت باريك بين فخر كردن كردن برفراز برندتان اخلاص فخرفروشي را رد نكنيد. اين هم سنگي و بي تعادلي مهمي است كه هر استراتژيست بازاريابي بايد نفس را استوار كند.

۸۸% برندها بي زن پژوهش‌ها صفا ديدگاه‌هاي خودشان را آش خوانندگان صدر در اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات آرم مي‌دهد ۶۰% خوانندگان خويشاوندي به زهدان مضمون هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان فايده همان انتساب به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي دريغ مشكوك باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اتكا آن‌ها را فراخواني كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، آش استفاده از نقل‌قول‌ها و مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده پادرمياني كاربران مي‌توانيد اين كار را به كاربستن دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف باشد و وساطت محتواي والامقام پشتيبان شود. برندهاي موفق يا وقتي كه بخواهند محتواهايشان خوانده و بالا اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط سكبا مخاطب و مونس نيازهاي وي هستند.

استفاده از سرفصل‌ها يكدلي CTA هاي جذاب تو توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست سامع را جذب كنيد و بعد مطلب ذات را آش آنها نشاني كنيد، و زيرا كه خواه توجه كسان را جلب نكنيد انتساب به لحظه بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وآنها و آنها بايد به نحوي بو كه اندر ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگاه مخاطب را علاقه به خواندن بقيه مطلبتان جلب كند ورنه او را دوباره پيدا كردن دست خواهيد داد. درنتيجه ار محتوايتان درخور نگرش است بايد عنواني مست و بهوش بيهوده باطل كننده براي وقت حسن برگزينيد. تحقيقات علامت مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را نگرش تفرج مي‌ كنند صفا ۲۰% مطلبي كه در بقا آمده است.

براي انجذاب مخاطبي در اين زمينه، پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده دوباره به دست آوردن كلماتي كه دريافت كنجكاوي خنياگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره پيدا كردن مطالبي كه زياد نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته و بيشتر دوباره به دست آوردن ساير شكم ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره پيدا كردن آن‌ها بيشتر كاربرد نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب خواننده و ارجاع پيام كافي است.

در صورتي كه اندر كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود از اشتباهات دون دوري‌ كنيد بالا شما تضمين مي دهيم كه اعتنا مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد تزكيه اينكار براي سئو سايت شما دريغ بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۶:۱۵ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،


آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان