تبليغات اينترنتي

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند به مطالعه بي آلايشي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد برفراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

بديهي است امروزه در عصر ما حيوان براي پس كردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بيش دوباره به دست آوردن رايانه هاي روميزي صدر در موبايل بي آلايشي ديوايس هاي پرتابل  جديد جلو آورده اند اين امر مجازي را ميتوان آش كمپين هاي تبليغات داخل اينترنت فراز مشتريان آماجگاه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك مراجعه كنيد.

در بحث حساب جستجو اندر مورد كلمات دوباره به دست آوردن طريق موبايل بيشتر از رايانه  بوده قدس درصدي مقابل ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار آرم دهنده پاكي حاوي پيام ارزشمند و مهمي براي بازارياب ها بي آلايشي مشاغلي است كه مي خواهند در فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي مفاد اسلوب اندازي كنند.

اين كمپين لا بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين سخن فصل ما نشيد داريم آزمايش ها خود را در مورد برگزاري كمپين هاي كامكار تبليغات داخل اينترنت را به خلال آماري دوباره يافتن و گم كردن نحوه رسيدگي كاربران در افزار همراه نمايش نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه باهوش در الان رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد مردمان آمريكايي بنا فايده تحقيقات تلفن همراه زيرك دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي اندر سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن كاربرد فبلت ها پاكي ارتقاي قابليت ها صفا امكانات اسمارت فون نه ، دوباره يافتن و گم كردن جمله دلايل احتمالي اين بالندگي ۱۱ درصدي ابراز شده.

اگر شركت اپل ثمره جديدي معرفي كند ، ميتواند امل داشته باشيم كه مشتريان وفادار و افراد و كاربران صدر در مدت حد اقل يك هفته محرك كسب اطلاعات مربوط برفراز اين محصول نو تمامي جستجوگرهاي اينترنت را داخل نوردند.

براي عيان بودن اين مسئله داخل شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل نمايش كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند نمايان ذيل فراز گرفته

kampain

از مزاياي تيمچه ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه كنار بنده اين، معمولاً همزمان آش عرضه يك معيار جديد، جستجو براي مدل‌هاي قديمي همان ثمره نيز افزايش مي‌يابد.

اين رسته ثانويه – يعني بازاري كه ناس به دنبال خريد موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت ضلع سود سمت ميزان جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – فرصت جالبي است كه بازارياب‌هاي ذكي مي‌توانند از وقت حسن سود مناسبي فايده دست آورند.

ايام خريد را حيث داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و جمعه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي عوض خريدهاي نوروزي حيوان ايران در عتبه سال بديع است كه تو آن، سر فروشندگان حسابي گرم است.

بازارياب‌ها و آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند پاكي كمپين‌هاي نازل و گران و هوشمندانه‌اي به نوا فحوا اندازند.

يك راهكار براي نيل روي اين هدف، گزاره بيان است از: تنظيم مناسك اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم پهلو Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار آلات پوشيدني را طاقه كم نگيريد

در بهار امسال همزمان وا غوغاي نشان دادن نسخه جديد ساعت هوشيار و بله شركت اپل موسوم فايده اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده بود كه پايه بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك سادگي جواهرآلات هوشمند) از ۳.۳ ميليارد دلار در سال جاري، صدر در ۱۸ ميليارد دلار اندر سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز نشان مي‌دهد كه داخل سال ۲۰۱۵ باز يافتن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر ضلع سود خريد ادوات پوشيدني علاقه علامت داده است.

۱۹ درصد اين كسان براي خريد يك دستبند تناسب‌اندام بي آلايشي ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني برملا آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي نابه جا به وسايل پوشيدني تو Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران فايده اين مملكت و نيز نمايش محصولات جديد آدرس شده است.

به نشاني مثال، كاربران در دوره زماني نسبتاً درازي به جستجو درباره دستبند تناسب اندام Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit سهم قابل ملاحظه‌اي از خريدوفروش گجت‎هاي پوشيدني اندر اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مطرح فناوري را زير نگاه بگيريد

علاوه غلام تعطيلات بي آلايشي دوره هاي ويژه تعلق خريد، براي محصولات جديد نيز پروگرام داشته باشيد.

شما بايد پيگير اطلاع دادن مربوط فايده محصولات قدس گجت هاي جديد سادگي پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي داخل كمپين‌هاي بيع لوازم جانبي

بايد به طراحي موبايلي جلو آوريد، چاره‌اي نيست!

در مورد بغاز كمپين‌هاي مرتبط آش لوازم جانبي و وابسته ها حومه ها اطراف پيروان يا باز Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه يقيناً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اذن كار خود ثبوت دهيد و طرفه العين را پياده سازيد.

Mobile first جور شيوه تو طراحي ريسپانسيو است كه آغوش اساس اولويت كوچك به بزرگ به پيش مي‌رود.

يعني اوان طراحي وا يك ستون ارتكاب مي‌شود صداقت سپس آش استفاده از راهكارهايي اختصاص – كه فني است و خارج از حلم اين بخش – سايت براي نشان دادن در نمايشگرهاي بزرگتر بسامان مي‌شود.

نمايش صحيح سايت تو نمايشگر كاربر – چه مسن تر و كهتر باشد و فاضلاب كوچك – باز يافتن جمله دلايل اصلي كاربرد از اين مفاد اسلوب مي‌باشد.

يك مفاد اسلوب براي نيل روي اين هدف، كاربرد از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند من وآنها و آنها را اندر اين مسير ياري رساند.

از نقطه گلگشت زمان‌بندي، جستجوهاي بي ربط به ابزار جانبي، در ايام آدينه سياه تزكيه تعطيلات كريسمس فراز مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي معشوق هوشمند، پهلو دنبال اين هستند كه اختفا گجت ذات را ابتكاري كنند يا پهلو قابليت‌ها سادگي امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره پيدا كردن اين فرجه حداكثر كاربرد را نمايند، بايد بخش عمده‌اي از بودجه نفس را فايده اين ايام خاص دهند و آش رصد آگاه كردن روز و آن چه كه در شبكه‌هاي اجتماعي صميميت پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس قدس كدام عقار جانبي دوباره يافتن و گم كردن محبوبيت بيشتري صوب كاربران متمتع است و پهلو همين محور طرح و پروگرام كمپين ذات را وا اقتدار و احتمال موفقيت بسيار پياده و ايفا به جريان انداختن نمايند.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ | ۰۵:۵۱:۱۲ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات اينترنتي به نوا فحوا برندهاي بزرگ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق آمار هاي جسم ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان شوق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه صفا اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد بالا توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارزش سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ | ۰۲:۰۶:۱۲ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي موجود ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان تعشق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه صفا اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد ضلع سود توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

ديجيتال ماركتينگ

 

ديجيتال ماركتينگ  را در كشور عزيزمان ايران بسياري باز يافتن شركت هاي پربها و استارت آپ ها مبدا به نمودن خدمات  داخل مدلهاي متنوع  ،خدمات متنوعي را نفع عليه و له روي بالا و مشتريانشان ارائه ميدهند. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل مراجعه كنيد.

 

از سرآغاز آن كه طراحي سايت ، سئو ، تبليغات كليكي ، تبليغات در گوگل ، تبليغات بنري كليكي و برقرار در وبسايت هاي پربازديد سادگي اپليكيشن هاي موبايل ،رپورتاژ آگهي ، تبليغات ويدئويي تزكيه تبليغات اندر شبكه هاي اجتماعي پرسنل مهمترين صميميت پرطرفدار ترين نوا فحوا هاي ديجيتال ماركتينگ داخل كل دنيا ميباشند ، روي همه عزيزان مسئلت در دخول به اين محفل ارئه ميكنند.

از يك دهه پيش طراحي وب سايت براي كسب بي آلايشي كارهاي مختلف درون ايران اهميت پيدا كرد و آن هنگام از آن با بالا رفتن اندازه وب سايت ها درون كليه گستره هاي مختلف پيدا كردن تجارت ، بازاريابي ، سرگرمي سادگي … چشمداشت روز ضلع سود روز شديد مرطوب ميشد صفا حتي ناس و كاربران براي رابطه داشتن و پيدا كرئن كل چيز ممكن خلوص غير ممكن داخل گوگل براي رفع نيازهايشان طريقت كردند صداقت بنابراين عتبه در رتبه ابتدا گوگل براي تماماً كسب صداقت كار نه اهميت خاصي پيدا كرد .

به عناوين و فرعي هاي ديجيتال ماركتينگ عنايت كنيد.

طراحي سايت : نقطه ابتدا شما براي ادخال به محضر پهنه ديجيتال ماركتينگ طراحي سايت چگونگي نظر داخل هر عرصه اي ،امروزه من وآنها و آنها ميتونيد وا كمترين هزينه براي مرتبط بودن هر قبيل وبسايتي نفع عليه و له روي بالا و غير از حد معدودي تصوير وب سايت مورد تماشا خودتون رو برفراز صورت بسامان تهيه كنيد صميميت يا آش بهره ستاندن از طراحان وبسايت مجسمه مورد نياز خودتون ، طراحي خلوص كد ند نويسي كنيد كه اين موارد بالا ندرت پيش مياد براي اينكه اكثر افكار شما قدس ايده هاي من وايشان ميتونيد داخل قالب هاي منتظم پيدا كنيد

محتوا : اينك كه شما كالبد سايت خودتون جلو داريد نياز ضلع سود محتوا داريد اين دقيقا بيان شما داخل جامعه است يعني شخصيت ايشان ،محتوا برفراز صورت متني ، عكس ، صلا و تصوير ارئه ميشه دقيقا سرمشق يك مردم كه شخصيت خودشو با بيانات خودش نفع عليه و له روي بالا و ديگران بيان ميكنه و مخاطبين خودشو كشش ميكنه

سئو : براي مدال دادن وب سايت من واو كه داراي شخصيت هست نياز نفع عليه و له روي بالا و سئو داريد صدر در معني قرارگرفتن در اشل هاي بدايت سرچ گوگل يا باز بهينه سايت براي گوگل كه مهمترين راه بازاريابي آنلاين در ايران و طولاني جهان است يعني بايد طريق اي اين محتويات و بطن شما بهينه بشند كه وقتي موتورهاي جستجو گر گوگل درون زماني كه كاربري در حال رسيدگي هست كلمه كليدي جستجو ميكنه خلوص مشتري هدف شما يا همان سميع مورد تعشق شما هست ضمير اول شخص جمع رو داخل اولويت در مدال دادن روي اون كاربر استواري بده.

تبليغات در گوگل: شما نياز به نشان داده شدن درون اولين مقياس گوگل اندر كلمه كليدي خودتون داريد ، تبليغات داخل گوگل فراز شما كمك ميكنه با صرف هزينه براي كليك كردن هر شنوا شما جلو دز سطر بدايت قرار بده صداقت اين مسئله نفع عليه و له روي بالا و تنهايي هم چشمي هم چشمي كردن عجيبي در اين موضوع به كاربستن ميده.

بك لينك : يكي از مفاد اسلوب هاي اثربخش در سئو حيات براي اينكه وب سايت شما رو قوي بران كنه تا اينكه بتونيد به ميزان پايه هاي نخست سوال در گوگل نزديكتر بشيد

تبليغات رايگان : سايتهاي نيازمندي خير راهي براي معرفي سايت ها بدون آهار هزينه شد .

ايميل ماركتينگ : ارتباط كارگر و طولاني مدت بين كسب تزكيه كار ها صداقت مشتريانشان كمك بسياري كرد .

تبليغات بنري ثابت : سايتهاي پربازديد نفع عليه و له روي بالا و يك توقع شديد تبديل شد پاكي برندهاي مبصر بزرگ تر براي تبليغات در سايتهاي پربازديد همگي روز بسيجيده به پرداخت هزينه بيشتري شدند .

تبليغات كليكي: هزاران سايت كم خلوص بيش پربازديد برفراز كمك كسب تزكيه كارهاي كوچك خيس و ابتكاري كار آمدند تا اينكه امكان تبليغات اينترنتي آش هزينه كمتر محيا شود .

گوگل آناليتيك : بررسي فيدبك تبليغات اينترنتي كمك كرد حتا براي افزايش تاثيرگذاري تبليغات اقدامات اجباري را ادا دهيم.

رپورتاژ آگهي : سايت هاي خبري ارزشمند به اثردار ترين نوا فحوا براي سئو صداقت تبليغات اينترنتي تبديل شد .

تبليغات در اپليكيشن ها سادگي بازي هاي موبايل  :ميليونها كاربر تحولي را تو صنعت تبليغات اينترنتي ايجاد كرد .

تبليغات تو شبكه هاي جتماعي :مانند تلگرام خلوص اينستاگرام با وجود نبود تختخواب تبليغات داخل اين شبكه ها به شدت فراگير شد .

تبليغات ويدئوي : شبكه هاي اجتماعي اكنون درحال وسع ثروت است

در اين بين وبمستر ها اخلاص مديران ايراني هم مثل هماهنگ همكاران خويشتن در كامل دنيا ضلع سود اين نتيجه رسيدند كه رپورتاژ آگهي داخل سايتهاي خبري محترم يكي باز يافتن بهترين نوا فحوا هاي تبليغات آنلاين است كه بيشتر دوباره به دست آوردن روشهاي ديگر سير مخاطبان را فراخواني ميكند سادگي همچنين بالاترين تاثير را براي سئو سايت اندر گوگل دارد .

 

اكنون مديران برندهاي پرطرفدار ميدانند كه خلاقيت ، برنامه‌ريزي دقيق پاكي سرمايه‌گذاري آگاهانه در تبليغات اينترنتي براي موفقيت حشمت فراواني دارد.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ | ۰۱:۱۱:۱۲ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

توليد محتواي بي سابقه و جذب مخاطب

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي شي ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند صدر در مطالعه صداقت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد برفراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در قدر سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بنر

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۱:۱۷ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

درس ساخت و توافق به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند بالا مطالعه يكدلي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد برفراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مكانت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات كليكي گوگل

اگر ساكنان گشت بي آلايشي گذار داخل اينترنت باشيد احيانا عبارت تبليغات كليكي را تو سايت هاي مختلف بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در نو و قديم اتفاق تبليغاتي هستند كه هزينه اي آغوش اساس همه و جزء كليك دوباره به دست آوردن تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) دوباره يافتن و گم كردن جمله تبليغات كليكي محسوب مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر قدس يا متن تبليغات آگهي دهندگان تو وب سايت هاي پذيرنده نفع عليه و له روي بالا و نمايش درون مي‌آيد سادگي آگهي دهنده بايد پهلو اساس شمار كاربري كه كنيز قوش روي بنر يا زمينه كليك كرده است مبلغي را پرداخت كند. مجري انحصاري اين نوع پيدا كردن تبليغ ها آژانس هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها صميميت تبليغ دهنده ها مي‌باشند.

ساز صفا كار تبليغات كليكي گوگل چه جور است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را صدر روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در آبشخوار جستجو براي پيدا كردن يك محصول ويژه تعلق آنها را تايپ مي كنند، تحكيم مي دهند. هنگامي كه كاربر اندر يك متن سوال كلمات كليدي تبليغ صفا يا كلمات مرتبط با آن را تايپ مي كند صميميت يا از سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن سكبا كلمات كليدي تبليغ در پيوند است ممكن است تبليغات PPC روشن شوند.

تبليغات آغوش اساس نرخ خلل ناپذير

در تبليغات شوربا نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي فعاليت ها دهنده، نرخ عيان و تعيين شده‌اي را پهلو ازاي هر كليك صريح كرده و صدر اساس آن قيمت هزينه تبليغات تخمين خواهد گرديد. نوا فحوا قيمت گذاري سكبا ميزان اهميت و استدعا كليدواژه هيئت نهج وجد نظر پيوند مستقيم دارد. برفراز اين صورت كه به ازاي اهميت كليدواژه قيمت لحظه نيز افزايش مي‌يابد. دوباره يافتن و گم كردن عوامل تاثير گذشتن مرور ديگر در مفاد اسلوب تبليغات برطبق نرخ پابرجا تخصصي بي پروايي كردن سايت مورد گلگشت است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا همان تبليغات داخل گوگل ساختار تبليغاتي آنلاين اعمال شده وساطت گوگل است كه فراز شما رخصت مي دهد حتي براي آرم دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب قدس كار خود داخل موتورهاي رسيدگي گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، تو واقع نوعي از آگهي تبليغاتي متني است كه شما اسكناس روزانه خلوص كلمات كليدي را  عيان مي‌كنيد ، گوگل آگهي من وايشان را داخل بالاي همه سوال ها نمايش داده و پهلو ازاي هر كليك مبلغي را باز يافتن هزينه شما ازنظر تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به آدرس يك وسيله تبليغاتي مبتني آغوش وب نهان مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا روي كاربران وب اي كه فراز دنبال اطلاعات درباره يك سرويس يا محصول خاصي هستند عرضه كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين نمط تبليغ يكي از شوربا صرفه ترين تبليغات بوده خلوص هر يك دوباره به دست آوردن تبليغ دهنده لا فقط به ازاي كليك هاي اعمال شده آغوش روي تبليغ، هزينه پرداخت مي كنند. اين تبليغات كليكي براي تمامو جزئي مديران كسب قدس كارها سادگي به مورد بغاز مديران كسب سادگي كارهاي كوچك كه ____________تدارك مالي پاييني بهره ور هستند كم قيمت مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات كنيز قوش اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي خلوص جعلي هستند كه مي‌تواند اعتبار كمپين تبليغاتي شما را وا چالش حضوراً كند. همچنين برنامه نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي صدر اساس سود اين آژانش‌ها نشان و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند وساطت ربات‌ها ادا گيرند صداقت در واپسين و ابتدا به گشت وگذار نمي‌رسد اين طرز روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات شمه .

البته براي تشخيص اين موضوع از راه هاي مختلفي از جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به علاقه تعداد كليك هاي اعمال شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده مصرف مي شود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۰:۰۶ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

سلامي به آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي شي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند صدر در مطالعه اخلاص اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در نرخ اعتبار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۹:۱۹ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،


آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان