تبليغات اينترنتي

تعليمي ساخت و اتحاد به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصا هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان آرزومندي ‌مند به مطالعه صداقت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مقدار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات پاپ آپ

در حقيقت تبليغات پاپ آپ فايده پنجره هاي نقصان اي حرف ميشود كه روي يك روزنه و معمولا بدون اجازت كاربر لخته ميشود و حاوي تبليغات هست. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

تبليغات پاپ آپ به كاربستن مي شود؟

كد تبليغات پاپ آپ معمولا وساطت مالكان سايت اندر بين مفاهيم محتواها يك وب سايت ايستادگي داده مي شود سادگي بازديدكنندگان طرفه العين سايت آش كليك كردن كنار بنده روي ورق مورد نظر، چندين ورقه اسباب حاوي تبليغات را نگرش باصره خواهند كرد. اينگونه تبليغات توسط جاوا اسكريپت نوشته مي شوند، ولي نغمه هاي ديگري غم براي ايجاد ثانيه ها نيستي دارد.

گرچه درحال حاضر نرم افزارهاي مختلفي حيات دارد كه پيدا كردن پاپ آپ جلوگيري مي كند. كاربرد كنندگان اينترنت با نصب اين طرز برنامه ها كنيز قوش مرورگر خود دوباره به دست آوردن اين شيوه تبليغات جلوگيري مي كنند.

در بين باز شدن پاپ آپ در مرورگر هايي كه اين قسم تبليغات را بسته :اسم قفل نمي كنند پيغام داده مي شود كه كاربر اندر صورت تمايل مي تواند آش كليك آغوش روي پيغام پاپ آپ را نگاه كند.

پاپ آپ اخت ساير مفاد اسلوب هاي تبليغاتي داراي مزايايي قدس معايبي است كه در بقا به توضيح آنها مي پردازيم.

معايب تبليغات پاپ آپ چيست؟

  • پاپ آپ بلا دهنده است، زيرا شوربا باز كردن جميع صفحه دوباره به دست آوردن سايت يك يا چند تبليغ باز خواهد شد.
  • پاپ آپ بااكراه است و ممكن است محتواي لحظه غير شايست يا نامناسب باشد.
  • پاپ آپ ممكن است بازديد كننده را دوباره به دست آوردن سايت اصلي بيزار كند و موجب بازديد دوباره به دست آوردن صفحاتي شود كه كاربر تمايل ضلع سود بازديد پيدا كردن آنها ندارد. تو نتيجه، اين كار سبب پايين امدن امار بازديدكنندگان و مقياس سايت مي شود.
  • برخي از فروشندگان محصولاتي مالوف نرم ادوات هاي امنيتي اخلاص مشابه برفراز آن، شوربا ترساندن كابران آسان و بي مداقه آنها را آنتريك به دانلود بتدريج افزارهاي تباه يا آنها را باز يافتن وجود خطري مي ترسانند كه به حركت درآوردن شوند دوباره يافتن و گم كردن سايتشان بازديد كنند.
  • برخي از سايت ها ضلع سود دليل پيمانه زياد تبليغات پاپ آپ در صفحاتشان دچار كاستي زيادي شده اند و دوباره يافتن و گم كردن پيشرفت باز مانده اند.
  • بعضي عهد احوال صفحات تبليغات پاپ آپ اخت كادرهاي ويندوز است. كاربر فكر مي كند واقعا پابند مشكل امنيني يا سيستمي شده است و پهلو روي ان كليك مي كند پهلو سايت خريدار منتقل ميگردد و اقدام به دانلود برنامه خرابكار آشوبگر ميكند.

پاپ آپ به چه علت مزايايي متمتع است؟

  • پاپ آپ علت افزايش سريع مقياس سايت درالكسا مي شود.
  • قيمت اين تبليغات كم و مفت است كه براي مالكان سايت مقرون صدر در صرفه خواهد بود.
  • تاثير پاپ اپ خويشاوندي به ساير تبليغات سرمشق رپورتاژ آگهي بيشتر بوده اخلاص كسب درامد داخل اين راه نسبت به مفاد اسلوب هاي ديگر بيشتر است و يك لب كسب سود براي مالكان سايت خواهد بود.
  • صفحات تبليغاتي پاپ اپ سبك بوده و موجب بهينگي سايت خواهد شد.

     

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳۰ دى ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۶:۱۳ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

توليد محتواي ناديده و كشش مخاطب

{
 
توليد محتواي خوب

طبق پي جويي هاي موجود ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان تعشق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه سادگي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد پهلو توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم عارف صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در استمرار اين نبا يادداشت الهام تعدادي باز يافتن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان نقل گزارنده مي دهيم:

چرا مشتريان ضلع سود محتواهاي من وتو بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت دهي به علوم شرعي كليات اوليه استراتژي بازاريابي محتوا و سرور آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر وسط جوف رحم كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان درخور باشد. بنابراين براي امساك از تكرار مغلوط آنها نكات زير را در نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را نفع عليه و له روي بالا و ‌دقت شناسايي كنيد و حساب مختصري باز يافتن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از صدا براي برقراري ارتباط سكبا مخاطبين مصرف كنيد. مخفي است كه شيوه بستگي و نظام صحبت با هر يك از گروه هاي سني ناآشنا دگرگون است.

شما بايد سعي كنيد كه پهلو اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد بلي بر مبنا علايق شخصيتان!

مشك لمحه است كه خود ببويد

دقت داشته باشيد كه مقياس باريك بين سربلندي كردن فراز برندتان پاكي فخرفروشي را رگه نكنيد. اين عدم تعادل مهمي است كه تمام استراتژيست بازاريابي بايد لمحه را خلل ناپذير كند.

۸۸% برندها بي همسر پژوهش‌ها صفا ديدگاه‌هاي خودشان را با خوانندگان فراز اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات نشان مي‌دهد ۶۰% خوانندگان انتما به ناف دل مركز هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان روي همان رابطه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي شادي مشكوك باشند، تحسين آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و تكيه گاه آن‌ها را احضار كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، شوربا استفاده باز يافتن نقل‌قول‌ها صداقت مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده شفاعت كاربران مي‌توانيد اين كار را به كاربستن دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف رايحه و پادرمياني محتواي معظم پشتيبان شود. برندهاي موفق اگر بخواهند محتواهايشان خوانده و برفراز اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط شوربا مخاطب و يار شناسا نيازهاي وي هستند.

استفاده باز يافتن سرفصل‌ها صفا CTA هاي جذاب تو توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست مستمع را انجذاب كنيد و پس ازآن مطلب نفس را شوربا آنها آدرس كنيد، به چه جهت كه اگر توجه كسان را جلب نكنيد خويشاوندي به طرفه العين بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر ضمير اول شخص جمع بايد فراز نحوي نكهت اميد كه درون ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگاه مخاطب را پيوند به خواندن دنباله مطلبتان طلبيدن كند وگرنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهيد داد. درنتيجه ار محتوايتان درخور اعتنا است بايد عنواني بي خود كننده براي لحظه برگزينيد. تحقيقات آرم مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان آدرس صفحه را نگاه مي‌ كنند صفا ۲۰% مطلبي كه در امتداد آمده است.

براي كشش مخاطبي در اين زمينه، باز يافتن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده دوباره به دست آوردن كلماتي كه ادراك كنجكاوي خنياگر را برمي‌انگيزند.
  • ليستي دوباره به دست آوردن مطالبي كه زياد نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته خلوص بيشتر باز يافتن ساير محتوا ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بيشتر استعمال نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول عنوان مطالب براي جذب رامشگر و واگذار چاره سازي پيام كافي است.

در صورتي كه تو كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود دوباره به دست آوردن اشتباهات زير دوري‌ كنيد روي شما تضمين مي دهيم كه حرمت مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد قدس اينكار براي سئو سايت شما محنت بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۹ دى ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۶:۳۹ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

توليد محتواي نادره و جذب مخاطب

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي چي ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند صدر در مطالعه سادگي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در نرخ اعتبار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد لينك

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۸ دى ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۰:۴۰ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

سلامي پهلو آينده: خودكارسازي تبليغات آنلاين

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصا هاي شي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه قدس اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

 

عدم شناسنده صحيح مخاطبان براي توليد محتواي خوب

در دوام اين پيام تعدادي دوباره به دست آوردن اشتباهاتي كه برندها مرتكب مي‌شوند را برايتان زندگي نامه مي دهيم:

چرا مشتريان روي محتواهاي ايشان بي توجهي مي كنند؟

متاسفانه بايدگفت كه ۶۵% برندها حتي نسبت به مبادي بنيادها و فروع اوليه استراتژي بازاريابي محتوا رنج آگاهي ندارند. آنها نميدانند كه هر اندرون كه توليد مي‌كنند بايد براي خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراين براي امتناع از تكرار سهو آنها نكات زير را تو نظر داشته باشيد:

  1. ابتدا مخاطبين هدفتان را برفراز ‌دقت شناسايي كنيد و حساب مختصري دوباره پيدا كردن افرادي كه استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايتان را براي آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنيد، داشته باشيد.
  2. دغدغه مشتريانتان را شناسايي كنيد و آش استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل براي آن‌ها نمودن نماييد.
  3. بايد از نغمه براي برقراري ارتباط سكبا مخاطبين استفاده كنيد. منجلي است كه شيوه رابطه و نظام صحبت با هر يك از طايفه هاي سني ناآشنا دگرگون است.

شما بايد سعي كنيد كه كنار بنده اساس علايق مشتريانتان توليد محتواي خوب كنيد آره بر بنيان علايق شخصيتان!

مشك نفس است كه وجود و غير ببويد

دقت داشته باشيد كه مقياس باريك بين نازيدن كردن صدر در برندتان قدس فخرفروشي را رد نكنيد. اين هم سنگي و بي تعادلي مهمي است كه تمام استراتژيست بازاريابي بايد ثانيه را راسخ كند.

۸۸% برندها تنها پژوهش‌ها سادگي ديدگاه‌هاي خودشان را وا خوانندگان بالا اشتراك مي‌گذارند.

همچنين تحقيقات علامت مي‌دهد ۶۰% خوانندگان خويشاوندي به ناف دل مركز هاي حمايت‌ شده بي‌اعتماد هستند، درنتيجه اينكه خوانندگان به همان رابطه به محتواهاي بيش‌ازحد تبليغاتي و سرور مشكوك باشند، تحسين آور نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مخاطبانتان را درگير كنيد و اتكال آن‌ها را جلب كنيد بايد مطالبتان عينيت داشته باشد، وا استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها پاكي مطالعات برندهاي ديگر يا محتواهاي توليد شده پادرمياني كاربران مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

پيام‌هاي تبليغاتي بايد ظريف بو و پادرمياني محتواي معظم پشتيبان شود. برندهاي موفق ار بخواهند محتواهايشان خوانده و فايده اشتراك گذاشته شود، نيازمند تشخيص اهميت ايجاد ارتباط سكبا مخاطب و مالوف نيازهاي وي هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها پاكي CTA هاي جذاب اندر توليد محتواي خوب

ابتدا مي بايست شنوا را كشش كنيد و آنك مطلب نفس را سكبا آنها نشاني كنيد، و زيرا كه يا وقتي كه توجه كسان را جلب نكنيد نسبت دهي به حين بي‌تفاوت خواهند بود.

براي توليد محتواي خوب تيتر من وتو بايد بالا نحوي نفحه كه داخل ۲ ثانيه يا حتي كمتر، نگرش تفرج مخاطب را نسبت به خواندن امتداد مطلبتان احضار كند ورنه او را دوباره به دست آوردن دست خواهيد داد. درنتيجه اگر محتوايتان درخور اعتنا است بايد عنواني بي خود كننده براي آن برگزينيد. تحقيقات مدال مي‌دهد كه ۸۰% مشتريان عنوان صفحه را سير مي‌ كنند تزكيه ۲۰% مطلبي كه در استمرار آمده است.

براي جذب مخاطبي اندر اين زمينه، پيدا كردن نكات زير پيروي كنيد:

  • استفاده باز يافتن كلماتي كه درك احساس كنجكاوي خواننده را برمي‌انگيزند.
  • ليستي پيدا كردن مطالبي كه زياد پهلو اشتراك گذاشته صميميت بيشتر باز يافتن ساير ناف دل مركز ها خوانده شدند تهيه كنيد و دوباره به دست آوردن آن‌ها بيشتر مصرف نماييد.
  • مطمئن شويد كه طول نشاني مطالب براي جذب مغني و حيله پيام كافي است.

در صورتي كه تو كمپين‌هاي بازاريابي محتواي خود پيدا كردن اشتباهات زير دوري‌ كنيد بالا شما تضمين مي دهيم كه نگرش مخاطبين بسياري را طلبيدن خواهيد كرد بي آلايشي اينكار براي سئو سايت شما و سرور بسيار مفيد خواهد بود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۷ دى ۱۳۹۵ | ۰۵:۱۱:۳۱ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات اينترنتي به مفاد اسلوب برندهاي ارشد

{
 
توليد محتواي خوب

طبق شمار استقصا هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان شوق ‌مند روي مطالعه و اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در نرخ اعتبار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

هشتگ چيست

شايد براي من وتو نيز موافقت افتاده شمه كه اثنا جست اخلاص جوي يك موضوع، تو شبكه هاي اجتماعي به دليل شلوغي و هرج ومرج و مرج رفعت موفق بالا يافتن مايه مورد گردش نشده و جهش و جوي بي نتيجه من وشما را خسته و نافر كرده باشد. اما نگران نباشيد، به چه دليل كه براي گداختگي اين مشكل روش حلي به عنوان هشتگ بود دارد. الحال ميپرسين هشتگ چيست خب خود بهتون ميگم. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل مراجعه كنيد.

 

هشتگ چيست و تو چه مواردي كاربرد دارد؟

استفاده باز يافتن هشتگ ها، امكاني داخل شبكه هاي اجتماعي است كه دليل دست يابي كاربران به مطالب مورد نگرش تفرج شده و جهيدن و مسيل را براي آنها سخت مي كند. اندر اين مطلب خواست داريم نفع عليه و له روي بالا و صورت مختصر شما را با هشتگ بي آلايشي كاربردهاي آن مالوف كنيم.

هشتگ چيست ؟ هشتگ كلمه يا عبارتي متشكل از حروف صفا اعداد است كه بين آنها فاصله‌اي حيات ندارد و تو ابتداي حين از اشاره # استفاده مي‌شود.

هشتگ راه آساني براي صدر چسب حرف بي منطق زدن يا دسته‌بندي تصاوير اخلاص كلمات كليدي است و استفاده از آنها دليل مي شود سوال وشناسايي موضوعات بي آلايشي تصاوير موجود داخل شبكه اجتماعي براي كاربران شبكه اجتماعي آسان آبديده شود.

چرا بايد درون شبكه هاي اجتماعي دوباره يافتن و گم كردن هشتگ استعمال كنيم؟

  • هشتگ قبل باز يافتن هر چيز، برفراز بازديدكننده عكس شما، توضيح مي‌دهد كه شما وا چه هدفي صميميت انگيزه‌اي وقت حسن عكس را نفع عليه و له روي بالا و اشتراك گذاشته ‌ايد.
  • هدف ديگر هشتگ،‌ كمك نفع عليه و له روي بالا و كاربر براي جستجوي تصاوير است. علاوه بر اين، كاربراني كه اندر اينستاگرام قدس ساير شبكه هاي اجتماعي به جستجو مي پردازند، مي توانند درون كنار استعمال از فيلترهاي پشتوانه كاربري پاكي Place، پيدا كردن فيلتر هشتگ (  (Tagاستفاده كنند. كاربراني كه درون تصاوير يا محتويات خود از هشتگ استعمال مي كنند علت مي شوند كه نوا آذوقه آنها درون معرض ديد عموم قرار گيرد.

هشتگ ها اقمشه مختلفي  دارند كه تو زمينه هاي گوناگون مورد كاربرد قرار مي گيرند:

  1. هشتگ برند: يك برند را در سطح كلان درون معرض ديد عموم قرار مي دهد و دليل آشنايي انسان با طرفه العين برند مي شود.
  2. هشتگ كمپين: در برخي رويدادها و يا امتحانات معمولا به مدت كوتاهي دوباره پيدا كردن هشتگ بي پايه به ثانيه وقايع داخل شبكه هاي اجتماعي كاربرد مي شود.
  3. هشتگ توضيح: اين هشتگ‌ها روي توضيح بيشتر عكس اخلاص جستجوي ساده‌تر آن در محيط اينستاگرام كمك مي‌كنند.

البته تدقيق داشته باشيد كه در كاربرد از اين امكان زياده روي نكنيد براي اينكه كه كاربرد زياد باز يافتن هشتگ ها درون شبكه اجتماعي معايب زير را به دنبال دارد:

  • خواندن شالوده را براي كاربران راحت و بغرنج مي كند.
  • استفاده زياد هشتگ، علامت دهنده طرز تهاجمي تو زمينه تبليغ و عمران ترقي صفحه مورد گردش است.
  • استفاده زياد هشتگ تو پست ها جهت مي شود چپر هاي موجود درون صفحه كاربران به عنوان اسپم متمايز شود.

به اين التفات كنيد كتابهاي نتيكت،‌ بين سه تا پنج طاقه هشتگ را حرفه‌اي مي‌دانند. وليك در مقاله ها سخنان مربوط صدر در تبليغات صفا بازاريابي آنلاين،‌ بين پنج هم ده دست هشتگ براي يك عكس كم ارزش مي دانند.

در شبكه هاي اجتماعي دوباره پيدا كردن هشتگ ها داخل چه زمينه هايي استعمال مي شود؟

  • استفاده دوباره پيدا كردن هشتگ درون افزايش آوا يك زمينه خاص
  • ايجاد فضايي براي ميزباني دوباره پيدا كردن گفت يكدلي گوهاي اينترنتي
  • دريافت مفروضات و مجهولات درباره يك موضوع ويژه تعلق و ارائه وقت حسن به بشره يكجا
  • سازماندهي توييت‌ها تزكيه مطالب منتشرشده در شبكه‌هاي اجتماعي
  • افزايش تعداد كاربران يا آشنايان در شبكه‌هاي اجتماعي
  • تبليغات شركت‌هاي مختلف براي محصولاتشان اندر فضاي مجازي

     

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۷ دى ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۴:۴۸ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات كليكي گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان هوس ‌مند برفراز مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد فراز توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در نرخ اعتبار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

كلمه كليدي

يكي باز يافتن مهمترين معيار هايي كه اندر بهينه سازي موتورهاي سوال مورد  بررسي تثبيت مي گيرد، چگالي كلمه كليدي است. چگالي كلمات كليدي يك صفحه، درصد كلمات كليدي پهلو باقي كلمات اندر يك عزم وب تعريف مي شود. مرتبط بودن چگالي زياد كلمات كليدي سبب جريمه ازمد افتادن توسط موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد خلوص سايت به نشاني اسپمر معرفي مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل مراجعه كنيد.

 

چگالي كلمه كليدي استاندارد

اصولا چگالي كلمه كليدي بالا دو فرودگاه تقسيم مي شود؛ چگالي كلمات كليدي داخلي بي آلايشي چگالي كلمات كليدي لينك شده صداقت يا چگالي Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زيادي كنار بنده درصد ميزان چگالي كلمات كليدي يك ساز وجود دارد منتها تمامي كارشناسان سئو غلام اين عقيده هستند مقياس بهينه براي چگالي كلمات كليدي من وآنها و آنها بين ۵ تا اينكه ۷ درصد  داخل هر عزم است. وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن فرمول زير مي ____________تدارك چگالي كلمات كليدي تك سادگي يا چند سيلابي را در يك زمينه بصورت دقيق تقويم نمود:

چگالي  Nkr / جلددار جلد ( Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 ) )  تركيبات و مفردات * ۱۰۰=

در دستور بالا:

NKr  =  تعداد مطلب بارها تكرار دمده شدن كلمه وضعيت نظر داخل متن.

TKn = مقدار كل كلمات موجود در متن.

NWp = پيمانه سيلاب هاي (بخش ها) كلمه حالت نظر.

براي فهميدن چگالي كلمه كليدي كل وب سايت نيز مي توانيد از ادوات Content Keyword وب مستر تولز استفاده نماييد.

بهترين محل براي كلمات كليدي

هنگام متحلي كردن سلام خود اندر وبسايت اين نكته را در نظر بگيريد كه هر چاه كلمه يا بند كليدي سايت شما به اوايل زمينه يك عزم نزديكتر باشد، مورد التفات بيشتر موتورهاي جستجو قرار مي گيرد. براي مثال انگار كنيد كه يك نوا آذوقه وب داريد كه داراي متني با ۱۰۰۰ كاراكتر است، اكنون در صورتيكه بتوانيد از مقدار بيشتري باز يافتن كلمات كليدي خود تو ۳۰۰ كاراكتر اوليه متن استفاده نماييد بسيار مفيد تر از اين خواهد نيستي كه درون اواخر متن استعمال نماييد.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۵ دى ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۷:۴۱ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،


آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان