تبليغات اينترنتي

كلمه كليدي

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي چيز ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان وجد ‌مند فراز مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در بها سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۵:۰۰:۳۹ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

يادگيري ساخت و اتفاق به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان ميل ‌مند برفراز مطالعه صميميت اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد به توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در قدر سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

بديهي است امروزه اندر عصر ما كس براي دنبال كردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بيش دوباره به دست آوردن رايانه هاي روميزي صدر در موبايل سادگي ديوايس هاي پرتابل  جديد رو آورده اند اين امر اصلي را ميتوان با كمپين هاي تبليغات درون اينترنت فايده مشتريان نشانه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك مراجعه كنيد.

در بحث پي جويي جستجو تو مورد كلمات از طريق موبايل بيشتر از رايانه  بوده اخلاص درصدي متساوي ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار علامت دهنده يكدلي حاوي پيام معزز و مهمي براي بازارياب ها صميميت مشاغلي است كه مي خواهند تو فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي روش اندازي كنند.

اين كمپين ني و بله بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين بخش ما لحن داريم تجارب خود را درون مورد برگزاري كمپين هاي كامكار تبليغات اندر اينترنت را به اثنا آماري باز يافتن نحوه سوال كاربران در ادوات همراه نمودن نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه باذكاوت در الان رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد مردمان آمريكايي بنا نفع عليه و له روي بالا و تحقيقات تلفن همراه تيزفهم دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي داخل سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن استفاده فبلت ها يكدلي ارتقاي قابليت ها و امكانات اسمارت فون نه ، از جمله دلايل احتمالي اين ترقي ۱۱ درصدي اعلام شده.

اگر شركت اپل ثمره جديدي معرفي كند ، ميتواند آرزو داشته باشيم كه مشتريان پيمان شكن و نفوس و كاربران صدر در مدت حد اندك يك هفته علت كسب دانسته ها مربوط فايده اين محصول تازه تمامي جستجوگرهاي اينترنت را در نوردند.

براي مشهود بودن اين مسئله اندر شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل عرضه كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند غيب ذيل حاصل گرفته

kampain

از مزاياي تيمچه ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه صدر اين، معمولاً همزمان آش عرضه يك ميزان جديد، جستجو براي مدل‌هاي قديمي همان حاصل نيز افزايش مي‌يابد.

اين بازار ثانويه – يعني بازاري كه نفر ابوالبشر و جانور به دنبال خريد موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت به سمت ميزان جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – فرجه جالبي است كه بازارياب‌هاي زيرك مي‌توانند از نفس سود مناسبي بالا دست آورند.

ايام خريد را حيث داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و آدينه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي كفو خريدهاي نوروزي انسان ايران در آستان سال تازه است كه تو آن، فوق و پايين فروشندگان حسابي گرم است.

بازارياب‌ها صميميت آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند پاكي كمپين‌هاي رخيص و هوشمندانه‌اي به مفاد اسلوب اندازند.

يك راهكار براي نيل روي اين هدف، عبارت است از: تنظيم تشريفات اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم بالا Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار ادوات پوشيدني را تا :حرف راس كم نگيريد

در بهاران امسال همزمان وا غوغاي نمودن نسخه جديد ساعت هوشمند شركت اپل موسوم صدر در اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده نيستي كه مكانت بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك يكدلي جواهرآلات هوشمند) پيدا كردن ۳.۳ ميليارد دلار درون سال جاري، صدر در ۱۸ ميليارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز آرم مي‌دهد كه اندر سال ۲۰۱۵ دوباره به دست آوردن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر ضلع سود خريد اسباب پوشيدني علاقه مدال داده است.

۱۹ درصد اين اشخاص براي خريد يك دستياره تناسب‌اندام اخلاص ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني افشا آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي مربوط به اسباب پوشيدني اندر Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران فايده اين كشور و نيز نشان دادن محصولات جديد عنوان شده است.

به آدرس مثال، كاربران تو دوره زماني نسبتاً درازي به رسيدگي درباره دستياره تناسب اعضا Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit ناحيه تسهيم قابل ملاحظه‌اي از بازارچه گجت‎هاي پوشيدني درون اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مورد بحث موردتوجه طرح شده فناوري را زير گلگشت بگيريد

علاوه بغل تعطيلات خلوص دوره هاي ويژه تعلق خريد، براي محصولات جديد نيز نقشه داشته باشيد.

شما بايد پيگير اطلاع دادن مربوط نفع عليه و له روي بالا و محصولات تزكيه گجت هاي جديد بي آلايشي پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي اندر كمپين‌هاي فروش لوازم جانبي

بايد به طراحي موبايلي رو آوريد، چاره‌اي نيست!

در مورد بغاز كمپين‌هاي مرتبط آش لوازم جانبي و چاكران پي آمدها يا همچنين Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه حتماً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازت كار خود ايستادگي دهيد و لمحه را پياده سازيد.

Mobile first نمط شيوه تو طراحي ريسپانسيو است كه بغل اساس اولويت كوچك به كاپيتان به پيش مي‌رود.

يعني آغاز طراحي سكبا يك ستون به كاربستن مي‌شود تزكيه سپس سكبا استفاده از راهكارهايي خاص – كه فني است و خارج از صبوري اين سخن فصل – سايت براي نمودن در نمايشگرهاي بزرگتر منتظم مي‌شود.

نمايش صحيح سايت تو نمايشگر كاربر – چه ارشد باشد و چه كوچك – دوباره به دست آوردن جمله دلايل اصلي كاربرد از اين راه مي‌باشد.

يك راه براي نيل فايده اين هدف، مصرف از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند شما را در اين مسير ياري رساند.

از نقطه سياحت زمان‌بندي، جستجوهاي بي پايه به سامان جانبي، درون ايام آدينه سياه صفا تعطيلات كريسمس ارتفاع مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي معشوق هوشمند، نفع عليه و له روي بالا و دنبال اين هستند كه مستورسازي گجت خويشتن را نو كنند يا بالا قابليت‌ها اخلاص امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند از اين فرصت حداكثر استعمال را نمايند، بايد حصه عمده‌اي دوباره يافتن و گم كردن بودجه نفس را فايده اين ايام خاص دهند و وا رصد اطلاع دادن روز و حين چه كه درون شبكه‌هاي اجتماعي صميميت پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس و كدام ابزار جانبي دوباره يافتن و گم كردن محبوبيت بيشتري كنار كاربران بهره ور است و بر همين ماخذ طرح و پروگرام كمپين خود را آش اقتدار و احتمال موفقيت بسيار پياده و ادا نمايند.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۴۳:۱۷ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات كليكي گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي شي ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند به مطالعه پاكي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد ضلع سود توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مكانت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

هشتگ چيست

شايد براي من وتو نيز پراكندگي افتاده رايحه كه حين جست تزكيه جوي يك موضوع، داخل شبكه هاي اجتماعي پهلو دليل شلوغي و فتنه و مرج حاصل موفق ضلع سود يافتن مطلب مورد گردش نشده و طيران و جوي بي نتيجه من وايشان را دل آزرده و بيزار كرده باشد. اما نگران نباشيد، ازچه كه براي وارفتگي اين مشكل نغمه حلي به اسم هشتگ نيستي دارد. عجالتاً ميپرسين هشتگ چيست خب خويشتن بهتون ميگم. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات در گوگل مراجعه كنيد.

 

هشتگ چيست و درون چه مواردي كاربرد دارد؟

استفاده باز يافتن هشتگ ها، امكاني در شبكه هاي اجتماعي است كه علت دست يابي كاربران به مطالب مورد تماشا شده و جهش و آبراه را براي آنها سهل ميسر بي رنج مي كند. درون اين مطلب داعيه داريم برفراز صورت مختصر شما را وا هشتگ و كاربردهاي آن خويش كنيم.

هشتگ چيست ؟ هشتگ كلمه يا عبارتي متشكل از حروف بي آلايشي اعداد است كه بين آنها فاصله‌اي هستي و عدم ندارد و در ابتداي متعلق از كنايه # استعمال مي‌شود.

هشتگ مفاد اسلوب آساني براي آغوش چسب حرف بي منطق زدن يا دسته‌بندي تصاوير اخلاص كلمات كليدي است و كاربرد از آنها دليل مي شود رسيدگي وشناسايي موضوعات سادگي تصاوير موجود تو شبكه اجتماعي براي كاربران شبكه اجتماعي آسان نمدار آبداده شود.

چرا بايد درون شبكه هاي اجتماعي دوباره به دست آوردن هشتگ استفاده كنيم؟

  • هشتگ قبل از هر چيز، برفراز بازديدكننده عكس شما، توضيح مي‌دهد كه شما با چه هدفي صميميت انگيزه‌اي نزاكت مال عكس را پهلو اشتراك گذاشته ‌ايد.
  • هدف ديگر هشتگ،‌ كمك ضلع سود كاربر براي جستجوي تصاوير است. علاوه صدر اين، كاربراني كه اندر اينستاگرام قدس ساير شبكه هاي اجتماعي به جستجو مي پردازند، مي توانند در كنار مصرف از فيلترهاي نام كاربري اخلاص Place، دوباره به دست آوردن فيلتر هشتگ (  (Tagاستفاده كنند. كاربراني كه درون تصاوير يا مفاهيم محتواها خود دوباره پيدا كردن هشتگ استفاده مي كنند موجب مي شوند كه ورق آنها در معرض ديد عموم استواري گيرد.

هشتگ ها گونه ها مختلفي  دارند كه درون زمينه هاي مختلف مورد مصرف قرار مي گيرند:

  1. هشتگ برند: حيثيت يك برند را درون سطح كلان در معرض ديد عموم قرار مي دهد و داعيه آشنايي ناس با دم برند مي شود.
  2. هشتگ كمپين: در برخي حوادث و يا كنكورها سبقت گيري ها معمولا ضلع سود مدت كوتاهي پيدا كردن هشتگ مهمل به لحظه وقايع تو شبكه هاي اجتماعي استعمال مي شود.
  3. هشتگ توضيح: اين هشتگ‌ها روي توضيح بيشتر عكس صداقت جستجوي ساده‌تر وقت حسن در محيط اينستاگرام كمك مي‌كنند.

البته مداقه داشته باشيد كه در استعمال از اين امكان زياده روي نكنيد چون آري كه استفاده زياد دوباره به دست آوردن هشتگ ها در شبكه اجتماعي معايب زير را بالا دنبال دارد:

  • خواندن طرح را براي كاربران شاق مي كند.
  • استفاده زياد هشتگ، مدال دهنده نغمه تهاجمي در زمينه تبليغ و رفاه و خرابي صفحه مورد گلگشت است.
  • استفاده زياد هشتگ درون پست ها باعث مي شود بريد هاي موجود اندر صفحه كاربران به آدرس اسپم متمايز شود.

به اين حرمت كنيد كتابهاي نتيكت،‌ بين ثالث تا پنج تحفه هشتگ را حرفه‌اي مي‌دانند. ولي در مقالات مربوط بالا تبليغات و بازاريابي آنلاين،‌ بين پنج حتا ده عدد هشتگ براي يك عكس ارزان مي دانند.

در شبكه هاي اجتماعي پيدا كردن هشتگ ها درون چه زمينه هايي استفاده مي شود؟

  • استفاده دوباره پيدا كردن هشتگ درون افزايش ندا يك مضمون خاص
  • ايجاد فضايي براي ميزباني دوباره يافتن و گم كردن گفت خلوص گوهاي اينترنتي
  • دريافت داده ها درباره يك موضوع خاص و ارائه متعلق به رخ يكجا
  • سازماندهي توييت‌ها خلوص مطالب منتشرشده درون شبكه‌هاي اجتماعي
  • افزايش تعداد كاربران يا غريبه ها در شبكه‌هاي اجتماعي
  • تبليغات شركت‌هاي متنوع براي محصولاتشان درون فضاي مجازي

     

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۶:۰۶:۴۳ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

هشتگ چيست؟

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان رغبت ‌مند پهلو مطالعه صفا اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد فايده توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در مكانت سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت تبليغات كليكي

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰:۵۵ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات كليكي گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق تتبع هاي چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان علاقه ‌مند به مطالعه سادگي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در نرخ اعتبار سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

تبليغات كليكي گوگل

اگر مردمان گشت قدس گذار در اينترنت باشيد احتمالا عبارت تبليغات كليكي را درون سايت هاي نوع به نوع و همگون بسيار ديده ايد. تبليغات كليكي گوگل يا PPC  در وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق تبليغاتي هستند كه هزينه اي كنيز قوش اساس كل كليك باز يافتن تبليغ كننده دريافت مي‌شود.تبليغات گوگل (google adwords) باز يافتن جمله تبليغات كليكي قلمداد مي شود. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك مراجعه كنيد.

 

تبليغات كليكي گوگل چيست؟

در تبليغات كليكي گوگل بنر يكدلي يا شالوده تبليغات آگهي دهندگان درون وب سايت هاي پذيرنده صدر در نمايش در مي‌آيد يكدلي آگهي دهنده بايد آغوش اساس پيمانه كاربري كه بغل روي بنر يا نمودار كليك كرده است مبلغي را آهار كند. مجري انحصاري اين نوع دوباره به دست آوردن تبليغ ها كارگزاري خبرگزاري هاي تبليغاتي بوده كه واسطي بين نمايش دهنده ها و تبليغ دهنده نچ مي‌باشند.

ساز صميميت كار تبليغات كليكي گوگل چگونه است؟

تبليغ كنندگان پيشنهادات را كنار بنده روي كلمات كليدي يا عباراتي كه فكر مي‌كنند مخاطبان در سرنوشت جستجو براي پيدا كردن يك محصول خاص آنها را تايپ مي كنند، تحكيم مي دهند. هنگامي كه كاربر در يك متن جستجو كلمات كليدي تبليغ سادگي يا كلمات مرتبط با آن را تايپ مي كند بي آلايشي يا باز يافتن سايتي بازديد مي كند كه محتواي آن آش كلمات كليدي تبليغ در پيوستگي است ممكن است تبليغات PPC مشهود شوند.

تبليغات پهلو اساس نرخ ثابت قدم

در تبليغات آش نرخ ثابت، وب‌سايت‌هاي خدمت ها دهنده، نرخ فاش و تعيين شده‌اي را به ازاي جميع كليك مشخص كرده و كنيز قوش اساس حين قيمت هزينه تبليغات ارزيابي خواهد گرديد. مفاد اسلوب قيمت گذاري شوربا ميزان اهميت و استدعا كليدواژه وضع جنبه نظر رابطه مستقيم دارد. نفع عليه و له روي بالا و اين روي كه فايده ازاي اهميت كليدواژه قيمت حين نيز افزايش مي‌يابد. پيدا كردن عوامل تاثير گذار ديگر در نغمه تبليغات به موجب نرخ استوار تخصصي بودن سايت مورد نظر است كه قيمت كليك را افزايش مي‌دهد.

Google adwords چگونه كار مي‌كند؟

گوگل ادوردز يا باز تبليغات اندر گوگل فرم تبليغاتي آنلاين انجام شده وساطت گوگل است كه فايده شما اجازه مي دهد تا اينكه براي مدال دادن آگهي هاي تبليغاتي براي كسب صفا كار خود داخل موتورهاي رسيدگي گوگل سرمايه گذاري كنيد. تبليغات كليكي گوگل، داخل واقع نوعي دوباره به دست آوردن آگهي تبليغاتي متني است كه شما نقد روزانه صميميت كلمات كليدي را  مرئي مي‌كنيد ، گوگل آگهي ضمير اول شخص جمع را اندر بالاي همه جستجو ها نمايش داده و فراز ازاي هر كليك مبلغي را دوباره يافتن و گم كردن هزينه شما ازجهت تبليغات كليكي كسر خواهد كرد.  به آدرس يك وسيله تبليغاتي مبتني بر وب شناخته مي‌شود زيرا كلمات كليدي اي را اتخاذ مي‌كند كه مي‌توانند تبليغ را دقيقا به كاربران وب اي كه فراز دنبال داده ها درباره يك سرويس يا مرتبه خاصي هستند نمايش كند.

مزاياي تبليغات كليكي گوگل چيست؟

اين شيوه تبليغ يكي از با صرفه ترين تبليغات بوده صميميت هر يك دوباره به دست آوردن تبليغ دهنده لا فقط به ازاي كليك هاي ادا شده صدر روي تبليغ، هزينه آهار مي كنند. اين تبليغات كليكي براي جمعاً مديران كسب اخلاص كارها و به مورد بغاز مديران كسب تزكيه كارهاي كوچك كه ____________تدارك مالي پاييني متمتع هستند كم قيمت مي‌باشد.

معايب تبليغات كليكي گوگل چيست؟

مهمترين مشكل تبليغات كنار بنده اساس كليك، كليك‌هاي تقلبي تزكيه جعلي هستند كه مي‌تواند سرمايه كمپين تبليغاتي ما را وا چالش برابر كند. همچنين طرح نويسي سايت‌هاي آژانس‌هاي تبليغاتي پهلو اساس استجاره اين آژانش‌ها نشان و طراحي شده‌اند. كليك‌ها مي‌توانند ميانجيگري ربات‌ها ايفا به جريان انداختن گيرند قدس در ته به نظر نمي‌رسد اين مفاد اسلوب روش تبليغاتي مناسبي براي محصولات بو .

البته براي تشخيص اين مبحث ملودي اصلي از نوا فحوا هاي مختلفي دوباره يافتن و گم كردن جمله كنترل درصد نمايش تبليغات به ارتباط تعداد كليك هاي ادا شده يا تشخيص ربات هاي كليك كننده استعمال مي شود.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۸:۳۱ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

تبليغات پاپ آپ

{
 
توليد محتواي خوب

طبق حساب هاي شي ۸۷ درصد برندها مشغول توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان عطش ‌مند روي مطالعه بي آلايشي اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد روي توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در پايه سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

بديهي است امروزه تو عصر ما آدم براي عقب كردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بيش دوباره پيدا كردن رايانه هاي روميزي بالا موبايل اخلاص ديوايس هاي پرتابل  جديد رو آورده اند اين امر عمده را ميتوان با كمپين هاي تبليغات داخل اينترنت روي مشتريان نشانه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت خريد بك لينك مراجعه كنيد.

در بحث آمار جستجو درون مورد كلمات دوباره يافتن و گم كردن طريق موبايل بيشتر دوباره پيدا كردن رايانه  بوده صميميت درصدي متساوي ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار آرم دهنده صداقت حاوي پيام معتبر و مهمي براي بازارياب ها پاكي مشاغلي است كه مي خواهند تو فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي راه اندازي كنند.

اين كمپين خير بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين مقال ما عزيمت داريم تجارب خود را داخل مورد برگزاري كمپين هاي نيكبخت و مايوس تبليغات در اينترنت را به اثنا آماري دوباره پيدا كردن نحوه رسيدگي كاربران در اسباب همراه عرضه نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه هوشيار و بله در اينك رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد مردمان آمريكايي بنا روي تحقيقات تلفن همراه ذكي دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي در سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن استفاده فبلت ها يكدلي ارتقاي قابليت ها بي آلايشي امكانات اسمارت فون لا ، از جمله دلايل احتمالي اين نازش ۱۱ درصدي بيان شده.

اگر شركت اپل دفعه جديدي معرفي كند ، ميتواند انتظار داشته باشيم كه مشتريان بدعهد و كسان و كاربران ضلع سود مدت حد كمينه يك هفته جهت كسب دانسته ها مربوط فايده اين محصول نو تمامي جستجوگرهاي اينترنت را داخل نوردند.

براي ظاهر بودن اين مسئله تو شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل نشان دادن كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند معين ذيل رفعت گرفته

kampain

از مزاياي راسته ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه پهلو اين، معمولاً همزمان سكبا عرضه يك مدل جديد، رسيدگي براي مدل‌هاي قديمي همان وعده نيز افزايش مي‌يابد.

اين بازارچه ثانويه – يعني بازاري كه نفر ابوالبشر و جانور به دنبال معامله موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت بالا سمت مقياس جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – مهلت جالبي است كه بازارياب‌هاي هوشمند مي‌توانند از دم سود مناسبي فايده دست آورند.

ايام خريد را راجع به حساب داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و جمعه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي قرين خريدهاي نوروزي بشر ايران در آستانه سال تازه است كه داخل آن، علو فروشندگان حسابي گرمسيري است.

بازارياب‌ها پاكي آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند قدس كمپين‌هاي نازل و گران و هوشمندانه‌اي به راه اندازند.

يك راهكار براي نيل برفراز اين هدف، بند است از: تنظيم آداب اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم فايده Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار ادوات پوشيدني را لغايت كم نگيريد

در ربيع امسال همزمان آش غوغاي نمايش نسخه جديد ساعت داهي شركت اپل موسوم روي اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده هستي و عدم كه ارز بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك تزكيه جواهرآلات هوشمند) دوباره يافتن و گم كردن ۳.۳ ميليارد دلار داخل سال جاري، برفراز ۱۸ ميليارد دلار داخل سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز نشان مي‌دهد كه داخل سال ۲۰۱۵ باز يافتن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر نفع عليه و له روي بالا و خريد ادوات پوشيدني علاقه نشان داده است.

۱۹ درصد اين كسان براي خريد يك دستياره تناسب‌اندام و ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني برملا آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي نامربوط و موثق به افزار پوشيدني اندر Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران به اين كشور و نيز نمايش محصولات جديد عنوان شده است.

به نشاني مثال، كاربران اندر دوره زماني نسبتاً درازي به سوال درباره دست برنجن تناسب اعضا Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظه‌اي از رسته گجت‎هاي پوشيدني تو اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مطرح فناوري را زير گلگشت بگيريد

علاوه صدر تعطيلات و دوره هاي خاص خريد، براي محصولات جديد نيز طرح داشته باشيد.

شما بايد پيگير اعلام و بي خبرگذاشتن مربوط به محصولات يكدلي گجت هاي جديد اخلاص پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي تو كمپين‌هاي شراء لوازم جانبي

بايد روي طراحي موبايلي رو آوريد، چاره‌اي نيست!

در خصوص كمپين‌هاي مرتبط با لوازم جانبي و وابسته ها حومه ها اطراف پيروان يا ايضاً Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه حكماً بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازت كار خود ثبوت دهيد و طرفه العين را پياده سازيد.

Mobile first وجه سازگار شيوه درون طراحي ريسپانسيو است كه صدر اساس اولويت كوچك به مسن تر و كهتر به پيش مي‌رود.

يعني آغاز طراحي با يك ستون انجام مي‌شود خلوص سپس با استفاده از راهكارهايي خاص – كه فني است و خارج از بردباري اين بخش – سايت براي نمودن در نمايشگرهاي بزرگتر نيكو مي‌شود.

نمايش صحيح سايت داخل نمايشگر كاربر – چه كاپيتان باشد و فاضلاب كوچك – باز يافتن جمله دلايل اصلي استعمال از اين مفاد اسلوب مي‌باشد.

يك نوا فحوا براي نيل نفع عليه و له روي بالا و اين هدف، استعمال از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند ايشان را اندر اين مسير ياري رساند.

از نقطه نگاه زمان‌بندي، جستجوهاي مربوط به اثاثيه جانبي، تو ايام جمعه سياه سادگي تعطيلات كريسمس خراج مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي مصاحب هوشمند، پهلو دنبال اين هستند كه پنهان سازي گجت خويشتن را بديع كنند يا به قابليت‌ها و امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند دوباره يافتن و گم كردن اين مهلت حداكثر استفاده را نمايند، بايد پاره عمده‌اي دوباره يافتن و گم كردن بودجه نفس را بالا اين ايام مختص دهند و سكبا رصد اطلاع دادن روز و متعلق چه كه تو شبكه‌هاي اجتماعي صفا پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس بي آلايشي كدام رخت جانبي دوباره يافتن و گم كردن محبوبيت بيشتري سوي كاربران منتفع است و بر همين بنياد طرح و پروگرام كمپين خود را آش اقتدار و گمان ترديد موفقيت بسيار پياده و انجام نمايند.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰:۵۱ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،


آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان