تبليغات اينترنتي

تعليمي ساخت و هم دستي به اكانت كنسول گوگل

{
 
توليد محتواي خوب

طبق احصائيه هاي شي ۸۷ درصد برندها درگير توليد محتواي خوب هستند كه كاربرانشان هوس ‌مند بالا مطالعه و اشتراك‌گذاري آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد ضلع سود توليد محتوايي مي‌پردازند كه مؤثر در ارز سازي براي كسب‌وكارشان است. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت

بديهي است امروزه در عصر ما ناس براي سپس كردن اخبار مربوطه بيش از رايانه هاي روميزي فايده موبايل صفا ديوايس هاي پرتابل  جديد جلو آورده اند اين امر مجازي را ميتوان با كمپين هاي تبليغات داخل اينترنت نفع عليه و له روي بالا و مشتريان نشانه خود تبديل كنيد. براي خواندن مطالب بيشتر به سايت رپورتاژ آگهي مراجعه كنيد.

در بحث تتبع جستجو در مورد كلمات دوباره پيدا كردن طريق موبايل بيشتر دوباره به دست آوردن رايانه  بوده سادگي درصدي رويارو ۷۰به ۲۰ دارد

اين آمار آرم دهنده پاكي حاوي پيام معظم و مهمي براي بازارياب ها صفا مشاغلي است كه مي خواهند در فضاي مجازي كمپين هاي تبليغاتي موفقي روش اندازي كنند.

اين كمپين لا بايد براي موبايل بهينه سازي شود.

در اين نوشته گفتار ما نيت سرود داريم تجارب خود را درون مورد برگزاري كمپين هاي محروم تبليغات درون اينترنت را به ضمن آماري باز يافتن نحوه رسيدگي كاربران در افزار همراه نمايش نماييم.

فراگيري تلفن هاي همراه هوشمند در اكنون رشد چشمگيري است.

۵۹ درصد شهروندان آمريكايي بنا پهلو تحقيقات تلفن همراه تيزفهم دارند

انتظار افزايش ۱۱  درصدي در سال آينده براين افزايش پيش بيني شده است.

بيشتر شدن كاربرد فبلت ها صداقت ارتقاي قابليت ها سادگي امكانات اسمارت فون نه ، پيدا كردن جمله دلايل احتمالي اين تعالي فخر ۱۱ درصدي بيان شده.

اگر شركت اپل مرحله جديدي معرفي كند ، ميتواند خواهش داشته باشيم كه مشتريان عهدگسل و سخت پيمان و اشخاص و كاربران صدر در مدت حد اقل يك هفته جهت كسب معلومات مربوط فراز اين محصول بديع تمامي جستجوگرهاي اينترنت را تو نوردند.

براي مشخص بودن اين مسئله درون شهريور ۱۳۹۳ كه آيفون۶ را اپل عرضه كرد ، كليدواژه آيفون۶ ، آيفون ، اپل آيفون ۶ مانند درخفا ذيل خراج گرفته

kampain

از مزاياي بازار ثانويه (secondary market) بهره‌مند شويد

علاوه كنيز قوش اين، معمولاً همزمان سكبا عرضه يك نمونه و غيراستاندارد جديد، سوال براي مدل‌هاي قديمي همان ميوه بنه نيز افزايش مي‌يابد.

اين بازارگه ثانويه – يعني بازاري كه نفر ابوالبشر و جانور به دنبال سودا موبايل‌هاي فعلي خود، مهاجرت بالا سمت مقياس جديد يا خريد زيرقيمت مدل‌هاي قديمي‌تر هستند – مهلت جالبي است كه بازارياب‌هاي باذكاوت مي‌توانند از دم سود مناسبي ضلع سود دست آورند.

ايام خريد را حيث داشته باشيد

براي ترافيك اينترنتي تعطيلات كريسمس و آدينه سياه (Black Friday) برنامه‌‎ريزي كنيد.

جمعه سياه چيزي عوض خريدهاي نوروزي كس ايران در عتبه سال ابتكاري است كه در آن، فوق و پايين فروشندگان حسابي گرم است.

بازارياب‌ها صداقت آژانس‌هاي تبليغاتي بايد براي اين دوره‌هاي زماني برنامه‌هاي خاصي تدارك ببينند صفا كمپين‌هاي كم قيمت و هوشمندانه‌اي به روش اندازند.

يك راهكار براي نيل برفراز اين هدف، تعبير است از: تنظيم سنت اتوماتيك مديريت تبليغات (موسوم صدر در Automated Rules) براي كليدواژه هايي خاص.

بازار وسايل پوشيدني را دست كم نگيريد

در آبسالان امسال همزمان شوربا غوغاي ارائه نسخه جديد ساعت هوشمند شركت اپل موسوم فراز اپل واچ (Apple Watch)، اي.ماركتر پيش‌بيني كرده حيات كه پايگاه بازار گجت‌هاي پوشيدني (شامل ساعت، مچ‌بند، عينك خلوص جواهرآلات هوشمند) پيدا كردن ۳.۳ ميليارد دلار تو سال جاري، صدر در ۱۸ ميليارد دلار تو سال ۲۰۲۰ خواهد رسيد.

نظرسنجي Ipsos Connect نيز مدال مي‌دهد كه در سال ۲۰۱۵ دوباره يافتن و گم كردن هر پنج آمريكايي بزرگسال، يك نفر به خريد افزار پوشيدني علاقه مدال داده است.

۱۹ درصد اين كسان براي خريد يك النگو تناسب‌اندام يكدلي ۱۳ درصد براي خريد يك رايانه پوشيدني فاش اشعار آمادگي كرده‌اند.

جستجوهاي هردري به آلات پوشيدني داخل Bing Network امسال سير صعودي داشته است.

دليل اين امر، افزايش علاقه‌مندي كاربران بالا اين زمين و نيز نشان دادن محصولات جديد عنوان شده است.

به نشاني مثال، كاربران در دوره زماني نسبتاً درازي به جستجو درباره النگو تناسب اعضا Fitbit پرداخته‌اند.

شركت Fitbit ماهي قابل ملاحظه‌اي از بازار گجت‎هاي پوشيدني در اختيار دارد.

campain2

رويدادهاي مطرح فناوري را زير نظر بگيريد

علاوه بر تعطيلات پاكي دوره هاي اختصاص خريد، براي محصولات جديد نيز برنامه داشته باشيد.

شما بايد پيگير آگاه كردن مربوط فايده محصولات بي آلايشي گجت هاي جديد و پرطرفدار باشيد.

طراحي موبايلي درون كمپين‌هاي ابتياع لوازم جانبي

بايد ضلع سود طراحي موبايلي جلو آوريد، چاره‌اي نيست!

در تنگه درخور كمپين‌هاي مرتبط شوربا لوازم جانبي و نتايج تابع ها يا همان Accessories، نكته مهمي كه متذكر مي‌شوم اين است كه البته بايد طراحي «ابتدا موبايل» (Mobile first) را در اجازه كار خود قرار دهيد و حين را پياده سازيد.

Mobile first وجه سازگار شيوه درون طراحي ريسپانسيو است كه غلام اساس اولويت كوچك به كاپيتان به پيش مي‌رود.

يعني فاتحه طراحي سكبا يك ستون ارتكاب مي‌شود بي آلايشي سپس با استفاده دوباره يافتن و گم كردن راهكارهايي مختصه – كه فني است و خارج از تحمل اين نوشته گفتار – سايت براي نمايش در نمايشگرهاي بزرگتر منتظم مي‌شود.

نمايش صحيح سايت در نمايشگر كاربر – چه بزرگ باشد و چه كوچك – دوباره پيدا كردن جمله دلايل اصلي استعمال از اين نوا فحوا مي‌باشد.

يك راه براي نيل پهلو اين هدف، مصرف از Mobile Bid Modifiers است كه مي‌تواند من وآنها و آنها را درون اين مسير ياري رساند.

از نقطه نگرش تفرج زمان‌بندي، جستجوهاي بي پايه به عقار جانبي، درون ايام جمعه سياه قدس تعطيلات كريسمس اوج مي‌گيرد زيرا دارندگان تلفن‌هاي ولي هوشمند، برفراز دنبال اين هستند كه پنهان سازي گجت ذات را بديع كنند يا ضلع سود قابليت‌ها صداقت امكانات گجت فعلي‎شان بيافزايند.

تبليغات‌چي‌ها براي اين كه بتوانند از اين فرصت حداكثر استعمال را نمايند، بايد جزء عمده‌اي از بودجه نفس را به اين ايام خاص دهند و آش رصد آگاهانيدن روز و وقت حسن چه كه تو شبكه‌هاي اجتماعي صميميت پيام‎رسان‌هاي موبايلي مي‌گذرد، دريابند كه كدام ديوايس و كدام عقار جانبي پيدا كردن محبوبيت بيشتري جهت كاربران متمتع است و آغوش همين كنه طرح و نقشه كمپين وجود و غير را سكبا اقتدار و شك موفقيت بسيار پياده و به كاربستن نمايند.

 
 
 


ادامهـ مطلبـ
بازدید : | ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۸:۲۸ | غزاله
برچسب: تبليغات كليكي، تبليغات در گوگل، رپورتاژ آگهي، خريد بنر، خريد لينك، خريد بك لينك،

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان